ეს
მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე
ორიენტირებული შეფასების ფორმები,
რამდენიმე თვალსაზრისით. შევქმენი
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისვითვის შეფასების
რუბრიკა. რუბრიკა დამეხმარა
შემეფასებინა მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომი, რასაც პროექტის
განხორციელებისას მოსწავლეებშიც დავნერგავ.
კიდევ ერთხელ გადავხედე
შეფასების ინსტრუმენტებს და პროექტის გეგმაში
აღვწერე შეფასების მეთოდი
ინსტრუმენტი ქრონოლოგიის მიხედვით.
შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომისთვის ჩეკლისტი, რომელიც
მოსწავლეებს დაეხმარება გააკეთოს
აქცენტები საკვანძო საკითხებზე,
რომელსაც ნაშრომში ჩადებს.
დიდი
მადლობა ტრენერს, ქალბატონ
ნინოს, პრიფესიონალიზმისათვის, გადმოცემის
შეშანიშნავი უნარისათვის.
No comments:
Post a Comment