Friday, May 26, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავის
 სავარაუდო ნაშრომი-რუბრიკა
           
                                 
                                      რეფლექსია
     მოცემული   მოდული   დამეხმარა   გამეანალიზებინა   დამოუკიდებელის   მსწავლელისა   და   დიფერენცირებული   სწავლების   როლი   რამდენიმე   თვალსაზრისით:    იმისათვის   რომ   მოსწავლემ   დამოუკიდებლად   არეგულოროს   საკუთარი   უნარ-ჩვევები,   შევქმენი   ელექტრონულ   ფორმატში   სავარჯიშო,   რომელიც   მხარს   დაუჭერს   მას,   როგორც   დამოუკიდებელ   მსწავლელს.  პროექტის   გეგმის   შაბლონში   გავწერე   ის   მიდგომები,  რომელიც   უნდა   გამოვიყენო   ნიჭიერ,   სსსმ   და   არაქართულენოვან   მოსწავლეებთან.  ეს   მიდგომები   დამეხმარება   ყველა   თიპის   მოსწავლე   ჩავრთო   საპროექტო   აქტივობებში.
  დიდი   მადლობა   ტრენერს,  ქალბატონ   ნინოს,   მოთმინებისა   და   პრიფესიონალიზმისთვის!

1 comment:

  1. გეგმის მიხედვით, მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელთა შეფასება და თვითშეფასება.გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება, რაც შეფასების ხუთ მიზანს შეესაბამება.

    ReplyDelete